Kundsupport: +46 (0) 431 - 36 98 66
Kundsupport: +46 (0) 431 - 36 98 66

Fakturerings- & avbokningspolicy



Faktureringsrutiner och avbokningsregler

En av våra styrkor är att kunna erbjuda våra kunder mycket flexibel tillgänglighet.

 

Vi planerar alltid våra aktuella hälsotestdagar tillsammans med er. Bokningsschemat skapas utifrån önskat antal deltagare, tider och dagar. Schemat planeras med tanke på fullbokade dagar.

 

Blir det färre bokningar än planerat, lämna sista dagen och sista tiderna tomma. Antal bokningar går att justera fram till 10 arbetsdagar innan projektets start.

 

Vi vill också påminna om att då vi fakturerar för tiden när vår personal finns till förfogande hos Er, därav faktureras även tomma tider mitt i schemat. Tänk därför på att undvika dessa när ni fyller i schemat.

 

Vi fakturerar bokade testdagar enligt schemat 10 arbetsdagar före vårt besök. Detta sker efter avstämning med er. Alla avbokningar senare än 10 arbetsdagar innan vi påbörjar projektet hos er, debiteras med full ersättning.

 

Kom ihåg att det går mycket bra att byta bokade tider sinsemellan. Behöver ni boka extra dagar och tider kontakta oss så hjälper vi er.

 

Ta igen uteblivna tester eller testdagar

Har ni medarbetare som har missat vårt besök går det bra att ta igen. Alla är mycket välkomna att besöka oss på våra kliniker på Good to Great Academy i Danderyd eller Båstad Tenniscenter i Båstad. Besöken debiteras enligt prislistan.

 

Är det flera som har missat? Då kan vi även planera in ett extra besök hos er. Uppstartskostnad för extra testdag är 1 500kr exkl. moms utöver testerna som görs. Minimi fyra medarbetare för ett extra besök. Tillkommer eventuella resekostnader.

 

Kvalitet & Sekretess

Fysiotest ansvarar för att personalen har hög yrkeskompetens och agerar i enlighet våra riktlinjer. All personal har tystnadsplikt samt hantering av personuppgifter sker enligt GDPR.

 

Läs mer om vår integritetspolicy här.